czwartek, 2 lutego 2017

Zaplątana opaska


Ostatnio wpadłam na pomysł zrobienia opaski do włosów. Na myśl przyszły mi ozdoby, które od jakiegoś czasu robią furorę szczególnie wśród panien młodych - kryształki, perełki pozakręcane na cienki drucik, które można wpleść w warkocz, lub inne upięcie, a doczepiając do końców wstążki można łatwo uzyskać delikatną opaskę. Z techniką wykonywania takich ozdób zapoznałam się kilka miesięcy temu, kiedy wykonywałam opaskę dla córki mojej koleżanki. Niestety zapomniałam zrobić wtedy zdjęcia, ale to nic zaprezentuję Wam zdjęcia mojego nowego projektu, który jest bardziej uniwersalną wersją opaski panny młodej. Opaska świetnie sprawdzi się na co dzień jak i na wieczór. Czarne koraliki na złotym druciku bardzo dobrze prezentują się na włosach blond, jednak dla brunetek pomyślałabym o jaśniejszym zastępstwie czerni lub bardziej błyszczących koralikach.



1 komentarz:

  1. Znów coś pięknego i bardzo oryginalnego. Gratuluję pomysłów i cierpliwości. 😊

    OdpowiedzUsuń