czwartek, 12 stycznia 2017

Naszyjnik z ozdobnym wisiorem


 Witam Was na moim blogu, na początek chcę zaprezentować Wam mój najnowszy projekt - naszyjnik z ozdobnym wisiorem. Biżuteria to moja pasja i sposób na relaks pod koniec dnia pracy, w tym miejscu mam zamiar dzielić się z wami efektami mojego "plątania". Na blogu pojawiać się będą najnowsze projekty przeplatane biżuterią, która powstała jeszcze przed założeniem bloga. Mam nadzieję, że moja twórczość przypadnie Wam do gustu i zostaniecie ze mną na dużej.




3 komentarze:

  1. Gratuluję talentu i cierpliwości. Naszyjnik jest śliczny. Czekam na kolejne dzieła biżuteryjne. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ;)Cierpliwość faktycznie była potrzebna, bo podczas robienia nie mogłam się doczekać aby zobaczyć efekt końcowy. Naszyjnik był czasochłonny, ale dla efektu warto było poświęcić ten czas.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń